пятница, 16 марта 2012 г.

Ефективний урок


1. Мета уроку - основа ефективної діяльності учителя та учнів.   
                                                                                                                                           2. Основні шляхи підвищення ефективності уроку

Завдання:    
                                                                                                                                        1. Визначити критерії ефективного уроку  
                                                                                                                                         2. З’ясувати форми організації ефективного уроку   
                                                                                                                                                3. Визначити та сформулювати прийоми та методи, що сприяють проведенню ефективного уроку

Давайте з'ясуємо чим мета звичайного уроку відрізняється від мети ефективного уроку?

 Мета ефективного уроку повинна бути конкретною, з чіткими критеріями досягнення мети, з урахуванням своїх особистісних та професійних якостей. 
Крім того, учитель повинен наперед бачити кінцевий результат уроку.

 Для ефективності уроку - ставимо конкретні цілі, комбінуємо прийоми та методи, щоб задіяти кожного учня.

При постановці мети слід звернути увагу на:      
                                                                                                                                            • Проблемність матеріалу    
                                                                                                                                               • Наочність                
                                                                                                                                            • Стиль спілкування    
                                                                                                                                          • Застосування учнями знань на практиці             
                                                                                                                                             • Розвиток здібностей учнів                
                                                                                                                                          • Зміст матеріалу                     
                                                                                                                                           • Інтелектуальні здібності учнів      
                                                                                                                                                  • Сукупність розв’язання безлічі завдань  
                                                                                                                                            • Очікування результату

Можемо підсумувати:        
                                                                                                                              Народження будь-якого уроку починається:


 з усвідомлення і правильного, чіткого визначення його кінцевої мети - чого учитель хоче досягти; 


потім встановлення засобів - що допоможе учителю в досягненні мети, 


а вже потім визначення способу - як учитель буде діяти, щоби мета була досягнута

Переходимо до наступного питання.

Давайте з'ясуємо питання як виміряти ефективність уроку? 
Які показники ефективності?

В педагогічній науці зустрічається більше 40-ка таких показників.

А як визначити ефективність конкретного уроку, не чекаючи перевірної роботи?
 Ефективний урок відзначається:

високим науковим обґрунтуванням стратегії й тактики керування пізнавальною діяльністю учнів на основі закономірностей і принципів навчання;


напруженою, посильною, досконало організованою й результативною пізнавальною працею всіх учнів;

ретельною діагностикою причин, що впливають на якість занять, прогнозуванням ходу й наслідків навчально-виховного процесу, вибором на цій основі досконалої технології досягнення запроектованих результатів;

творчим, нестандартним підходом до розв'язання конкретних завдань відповідно до наявних умов та можливостей;

диференційованим підходом до окремих груп учнів, дійовою індивідуалізацією педагогічного впливу на основі діагностики реальних можливостей, проектування конкретних зрушень, контролю запланованих результатів;

ефективним використанням кожної робочої хвилини навчального заняття;

атмосферою, змагання, діловитості, стимулювання, дружнього спілкування, високою відповідальністю усіх учасників навчально-виховного процесу за результатами спільної праці.

Підводимо підсумки!

Підготувати і провести такий урок дуже непросто. Для цього треба і багато знати, і багато вміти, дуже хотіти, відповідально ставитися до своїх учительських обов'язків, а найбільше – вийти на новий рівень педагогічного мислення. Реалізація прагнення провести завтрашній урок краще від сьогоднішнього починається з підготовки, а обґрунтованість намірів визначається наслідками останньої.

Ефективний урок повинен бути
зорієнтованим на створення ситуації успіху учасників уроку, тому що сучасний урок сьогодні –це активна (самостійна) діяльність.

Ефективний урок
формує в його учасників креативність, комунікабельність, різного роду компетентності, коли учасники уроку максимально розкривають свої здібності, толерантні один до одного.


1 комментарий:

  1. “Я не міг би закрити свій перший дім без пана Бенджаміна Лі! В цій угоді Бенджамін та його команда пішли за мене. Він з легкістю впорався з моїм дуже жорстким часом, і завжди був доступний для мене, коли у мене були запитання (а в мене було багато), навіть коли він був далеко від офісу, що я дуже вдячний! Він та його команда впорались із багато продавців у останню хвилину і невтомно працювали, щоб переконатись, що я можу закрити до закінчення терміну оренди (і моєї допомоги на перший внесок). Містер Бенджамін - надзвичайно обізнаний співробітник з питань позик, ввічливий і терплячий. Я пройшов кілька пропозицій щодо нерухомості до моєї остаточної покупки, і Бенджамін був там, щоб допомогти у кожному, часто координуючись із моїм агентом за лаштунками. Я відчував підтримку протягом усього процесу. Завдяки Бенджаміну та невтомним зусиллям його команди, я тепер пишаюся власником будинку! Я б закликав Вас розглянути Бенджаміна Бріеля Лі для будь-якого виду позики. Пан, Бенджамін Лі Контактна інформація. Через WhatsApp + 1-989-394-3740 Електронна пошта - 247officedept@gmail.com.

    ОтветитьУдалить